søndag, januar 27, 2013

PL2013 - #3

Så blev uge 3 færdig - eller det vil sige, at den faktisk var klar i torsdags, men det var først igår jeg fik taget billeder - de bliver altså pænest i godt dagslys.

Uge 3 gik med syge børn, opstart på træning & sund mad, vask af Trine, oprydning på scrap værelse og hyggelig middag med mine forældre.

Det er lidt sjovt at lave en uge der allerede er gået - man oplever faktisk ugen på ny, men det er godt jeg skriver mandag til søndag i stikord på den ugeplan "DOCUMENTED", jeg sætter på hver uge. Lige nu ser den ud som jeg startede den, men det kan jo ændre sig.

Billederne er taget med mit nye kamera:



Oplever du også ugerne på ny?
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Skønne hverdagsbilleder - og hold da op, hvor den lille lab-hvalp er kær. ;o)

Anne Thormose sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.