torsdag, september 13, 2012

Digi tekster...

Her er endnu et ark tekster der kan bruges med StampingUp! window punch
Jeg håber der er nogen, der har lyst til at bruge dem.
Det kan downloades her hvis det har interesse (adgangskoden er Sivsko.com, vigtigt at S er stort)
Det eneste er, jeg ville blive super glad, hvis I så vidt muligt, henviser til mig når I bruger dem :-)

Jeg har denne gang gemt dem i en PDF fil og har I problemer med, at bruge den så kast en kommentar evt. med mailadresse - så kan jeg sende filen til word (det eneste problem kan være, at så er det ikke altid man kan udskrive det hele korrekt)
Jeg håber det går ;-)

Hvis I søger under sivsko på gratisupload.dk finder I de andre digi tekster jeg har lavet :-)
Krammer Heidi

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak tak tak.
Dejligt du vil dele med os IT-analfabeter.

Anonym sagde ...

Tak søde Heidi:-)knus3

Ruth Tingleff sagde ...

Tak. Men jeg kan ikke downloade den fil der hedder 2012.03 Window tekster.pdf. Jeg får besked på at det er den forkerte adgangskode (Sivsko.com)

Ruth Tingleff sagde ...

Nu lykkedes det alligevel.:-)
God aften

Charlotte sagde ...

Hej Heidi
Den vil jeg meget gerne have på mail, den siger den ikke kan finde siden!

Charlotte sagde ...

Hej igen, ´jeg vil også meget gerne have dem længere nede, for når jeg skriver koden(både med stort og lille S, siger den, at det er en forkert kode)