søndag, juni 17, 2012

Onkel 60år...

Der er godt nok mange fødselsdage i år - min onkel fyldte 60år, samme dag som Maria (niecen).
Han skulle også have et fødselsdagskort.
Igen et "twisted easel cards" - faktisk rigtig sjovt at lave den type kort (tak AKA).
Jeg har lagt et link til AKA´s tut i sidebaren her på min blog, den er super nem at følge.
Billederne er af covetter - min onkel køre covette.
Billede med den røde bil er lavet lige som et skilt, clear UTTE der er brækket bagefter - giver en super lækker effekt
Så er der en ny uge der "truer" - Vi ses :-)
Krammer Heidi

3 kommentarer:

STI sagde ...

Super fedt mandekort og SÅ sejt med Covetterne. Tænker han synes det er flot.
Og super fede blosmter på AKA´s kort

Annette / aka sagde ...

Hvor er det bare flot.
Og hvor er det da dejligt at du kunne bruge tutten.
Jeg skal selv lige passe på ikke at lave alle mine kort i den model efterhånden, for jeg er blevet lidt for glad for den......hihi.

God søndag derovre på øen.

~Marlene Krogh~ sagde ...

Super fint mandekort !!! Jeg har virkelig svært ved kort til mænd / drenge, så det er dejligt at få lidt idéer... !!