onsdag, december 14, 2011

#14 dec - 10 dage til juleaften...

Der kommer ikke noget scrap idag - jeg har ikke fået taget billeder af mit julekort - så det må komme senere. Lige i øjeblikket har jeg godt nok svært ved at nå det hele - jeg arbejder simpelthen så meget for, at nå det hele inden årsskifte (månedsafregning og prisstigninger) og det tager bare længere tid i vores nye system...

Jeg prøvet at følge lidt med på alle jeres andres blogge, men jeg når simpelthen ikke at kommenterer. Jeg er super glad for alle jeres kommentar her på siden. Jeg vil også lige sige, at det er utrolig flotte ting og dejlige historier i andre viser og skriver om. Jeg håber at nå lidt mere inden jul. :-)

Tak fordi I alle er så overbærende og venlige overfor mig, der har alt for travlt :-(
Krammer og snart god jul
Heidi

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jamen vi venter da bare til du har tid til at vise scrap igen.....
Jeg kører juleblogging uden scrap - næsten. Det er da flot af en scrapblog...hihi.

God arbejdslyst - og det er trods alt vigtigere at passe jobbet, end at blogge.

Margit sagde ...

Rolig nu... her skal der altså ikke stresses... Det er dejligt du orker at følge med på sidelinjen...
Fortsat god kamp med systemerne... din stakkel...
Kram til dig...

Charlie sagde ...

Ja det er dælme hårdt at være arbejdsramt i december. Kender det ALT for godt - men rolig nu - julen kommer alligevel uanset om vi er klar eller ej - og det er altid rart at have en håndfuld kommentarer til gode til en anden god gang ;0)