mandag, oktober 03, 2011

Convention 2011...

Convention 2011 - JEG VAR DER ;o)
Efter 2 timer og 20 minutter i bil sammen med Charlie, (super hyggeligt - Fifty var lagt til at sove så han ikke blandede sig i de voksens samtale ;o) ankom vi til Middelfart og Conventionen skulle gøres usikker :-)
Jeg havde aldrig været der før, men super dejligt arrangement og masser af dejlige butikker der også blev endevendt inden vi fik sat os og lavet en lille smule ;o)
Charlotte, Linda og Charlie er godt igang - og alle Stines indkøb! - hun nåede at fylde lidt over 2 pladser :-) ...Og Anja - jeg kan godt fange dig i kameraet.... Du kan ikke gemme dig!

Det var dejligt, at være til Convention - skønt at jeg vandt en billet, ellers havde jeg ikke være der :-) og super dejligt at møde alle jer man ikke ser til dagligt - TAK
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Godt du kom - og godt du havde de 2 passagerer med.
Og så ved du, hvor dejligt det er at komme til Fyn, og så kommer du tilbage til marts, ikke ?
Dejligt med billeder af dine sidekammerater - og dem så jeg slet ikke IRL. øv. Men rigtig hyggeligt at hilse på dig.

Margit sagde ...

Hvor ser det HYGGELIGT ud... og med masser af indkøb...
Fristende...
Godt i fik en dejlig tur... og at Fifty fik en lur i bilen ;o)
Knus