torsdag, februar 17, 2011

Boblebad...

Sidste LO jeg fik lavet på Scrap'n'dream, jeg har liftet dette hos Love2Scrap. Billederne er fra min søns første bad på sygehuset.
Bazzil Dotted karton
Inkido forever Turquoise Newspaper
Punch med Fødder
Ænderne og bogstaverne er klippet efter Dorthe Bloms bøger
Punch cirkel ¾"
Punch cirkel 1 ¾"

Det var så det jeg nåede på Scrap'n'dream - 4 LO på 12 timer
(men vi brugte også masser af tid på at snakke, handle, spise især is og grine)
Fortsat god dag og weekend når du når der til
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Der var den - jeg kan jo huske de ænder - og denne blev også rigtig fin. Du er godt på vej med hans album - alletiders gave. Og ja - vi havde det bestemt også hyggeligt samtidig. =0)

Annette / aka sagde ...

Flot at lave 4 lo'er på sådan en dag. Du nåede jo også at snakke-hygge-spise - og modtage visitter ! Hihi.
Skønt layout med det foto. Sjove bobler og søde små ænder....

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et dejligt badelayout!!
Jeg synes at 4 layouts er ret så imponerende til et crop. Du sad jo også sammen med en flok meget snakkende damer ; ) : )
God weekend.