lørdag, januar 08, 2011

Det blev en Prins og en Prinsesse...

Er du royalist??
Det er jeg!
- og jeg synes det var fantastisk, at høre at vi har fået tvillinger i den danske kongefamilie.
Idag kl. 10.30 og 10.56. man kan da kun blive rørt.
Billedet lånt af mitbarnsnavn.dk
Jeg faktisk en mindre diskussion med min far omkring arvefølgen... ;o)
Men far - Arvefølgen se således ud
  1. Kronprins Frederik
  2. Prins Christian
  3. Prinsesse Isabella
  4. Unavngiven dreng født 8. januar 2011 nr. 1
  5. Unavngiven pige født 8. januar 2011 nr. 2
  6. Prins Joachim
  7. Prins Nikolai
  8. Prins Felix
  9. Prins Henrik Carl Joachim Alain
  10. Prinsesse Benedikte (dronning Margrethes søster)
  11. Prinsesse Elisabeth (datter af arveprins Knud)
Tillykke til kronprinseparret og til Danmark.
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hej og svaret er et rungende JA det er jeg.

Annette / aka sagde ...

Ja jeg er bestemt royalist. og vi er mange af slagsen.
Jeg har idag været til 40 års jubilæum hele dagen, og midt under frokosten, var der nogen gæster der havde hørt om nyheden, så der blev slået på glasset og meddelelsen højtideligt overbragt. Og så var alle oppe at stå og råbe hurra for kongehuset og tvillingerne.
Så det var faktisk meget sjovt - og lige en ting man husker.

Sivsko sagde ...

AKA- Super god idé - det var godt i fik det af vide. Krammer Heidi