søndag, januar 23, 2011

Blekage...

Vi skal til barnedåb idag og jeg ville for første gang prøve at lave en blekage. Jeg har set Lone lave forskellige slags og dette var bare lige anledningen til at prøve at lave sådan éen.

Er du vimmer hvor var det bare en sjov udfordring og absolut ikke sidste gang det skal prøves. Bamsen er lidt stor, men jeg kunne ikke finde en anden i farten....
Kortet er den lille bog hvor der stå baby og den er til at tage af.

Lyserødt bredt silkebånd
Quickutz får, stork, babybody, tiara og and
Lyserøde perler
50 stk. bleer

Jeg har også fået lov til at lave kage til barnedåben, men den må I vente med at se ;o)
Fortsat god søndag
Krammer Heidi

6 kommentarer:

Lene's kage-design sagde ...

Jeg er SÅ forelsket i de "kager".. venter og venter på at een af mine veninder skal have baby igen..men det har vist lange udsigter :(

Den er bare SÅ flot og jeg glæder mig også til at se den "rigtige" kage ;)

Sivsko sagde ...

Takker mange gange - det var super sjovt at lave.
Krammer Heidi

Charlie sagde ...

SUPER sød og godt lavet - jeg håber sådan der snart kommer nye små i familien (har en del nevøer der ikke har børn endnu) for sådan en vil jeg også gerne lave.

Willock sagde ...

Hvor er den bare sød, sådan en har jeg aldrig set før... Knus Tilde

Sivsko sagde ...

Den er super søde den "kage" - og modtagerne bliver bare glade. :-)
Krammer Heidi

Anja sagde ...

Den er rigtig sød Heidi- sådan en tror jeg oss jeg vil lave, men der er jo noget tid til barnebåben...barnet skal jo først lige fødes ;-)