søndag, december 05, 2010

5. December - Snemandssuppe…

Igen i år har jeg lavet Snemandssuppe, hvor er det bare en skøn opfindelse. Det er hyggeligt og folk bliver så glade for at få en pose fyldt med snemandssuppe. Jeg priser mig lykkelig for, at jeg lærte allerede sidste år, fra Ravn, hvordan det skulle laves.
Ligesom sidste år har jeg printet og klippet snemændene ud. De er en freebie, som Inger Hardinger meget venligt har lagt ud på sin blog. Jeg har selv lavet teksten og opskriften i Word og brugt fonte fra Dafont (”almonte snow” og ”loved by the king”)
Hvidt karton sværtet
Hvid Distress embossing

Og her er opskriften på bagsiden, og her er det lidt nemmere at se swirlen der er embosset (takker Anja for god undervisning - men hvor blir det dyrt)
Sov godt - når I kommer der til og nyd denne måned
Krammer Heidi

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

mideDet ser altså så fint ud. Og jeg må indrømme, at jeg aldrig har smagt snemandssuppe - og da slet ikke lavet sådanne fine poser.
De kommer på min ide-liste.

Har allerede en liste så lang med ideer til næste jul.....jeg når altså ikke nye ting i år.
Vi er bare bagefter så det gør noget. Stik mod sædvane.

Hav en dejlig søndag.

Annette / aka sagde ...

Hov. Undskyld det mide i forrige indlæg - forrest.
Det var kodeordet til at udgive indlægget. Gad vide hvordan det kom til at stå der ?

Margit sagde ...

Jamen jeg MÅ også igang med snemandssuppe til børnebørnene... men denne week-end forduftede på nul komma fem!!!
Rigtig fin indpakning.
God ny uge...

Sivsko sagde ...

Takker - jeg kender godt det med at være bagud...Jeg er super langt bagud. Har slet ikke startet på julegaver... Jeg ved ikke lige hvad jeg gør. Men snemandssuppe skal smages - det er super lækkert, og god værtinde gave. Krammer Heidi