torsdag, december 02, 2010

2. December - Kaldenderpakker...

Jubii – jeg har et par unger der er rigtig misundelig på mor… Jeg er nemlig med i to stk. kalender pakke grupper. På Scrapsisters og sammen med Scrapmadammerne.

Jeg startede i går med de første to gaver… Dejligt!, jeg skal nok prøve at sætte billeder ind af alt det jeg får. Jeg har selv nummererede dem, så jeg ikke får taget en pakke fra samme person to dage i træk og på nummeret har jeg også fået skrevet hvem det er fra. Jeg synes selv det er rart at vide hvem gaven kommer fra.
Er der nogen andre der også får kalenderpakker?

Fortsat god julemåned
Krammer Heidi

2 kommentarer:

Margit sagde ...

TA-TAAAAAA... hvor ser det spændende ud...
Jeg får adventspakker af min mand :o)
Ha' en god aften...
knus

Sivsko sagde ...

Det er bare super hyggeligt og jeg kan heller ikke (ligesom ungerne) vente med, at åbne til om aftenen. Jeg åbner om morgenen. Krammer Heidi