tirsdag, september 14, 2010

Frederik 0 år – dobbelt LO…

Endelig fik jeg lavet et par sider mere i min søns album. Første side har tidligere være lavet som A4, men er nu bearbejdet igennem og lavet om til 30x30 så jeg er blevet tilfreds.
Skitsen er fra et Scrap magasin på nettet (og jeg kan ikke huske hvilket…) Typisk ;o)
Her er siderne enkeltvis
Jeg har brugt Bazzil karton og restepapir. Overskrift på side 1 er klippet ud af det gamle LO og genbrugt. På side to har jeg brugt silhuetten og fonten ”Crazy Harold” som er fra 1001 free fonts. Det fede ved silhuetten er at man kan lave bogstaverne høje, tynde, smalle, tykke og flade ligesom man synes der passer bedst på LO’et, og det giver super fine
Babyen er klippet efter Dorthe Blom´s skabeloner fra hendes bøger, Snefnuggene er stanset med Martha Stewart punch. Båndet er købt i Fakta (tror jeg). Journalingen er skrevet ud fra Word og stanse ud med min window punch. Det hele er sværtet med Tim Holtz ” Stormy Sky”.

Tak, fordi i kigger med
Krammer Heidi
effekter og sikken forskel selvom det er samme font.

Ingen kommentarer: