mandag, juni 28, 2010

Kort og Godt...

Nu er det godt nok længe siden jeg har fået skrevet på bloggen.
Det er jo ved at være sommer og sol… Og dagene bliver ikke lige brugt på den, men jeg har da fået lavet flere forskellige ting.
Her er et par kort, en huskeblok og el aflæsningsbog til sommerhuset.
Første kort er lavet med Bazzil "Bling Diamond" karton, papiret er nyt, men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvorfra, det kommer nok. Stemplet er fra SkogsTokiga, farvelagt med H2O twinkling. ”På dagen tillykke” er lavet i Word og printet ud. Begge ovale er lavet med Spellbinders "Classic Ovals LG", som også er blevet embosset, sværtet med "Tea dye" fra Tim Holtz. Knapperne er fra Stof og stil.
Andet kort er også Bazzil "Bling Diamond" karton, Papiret er rester fra Riddersholm DESIGN, stemplet er Magnolia ”Tilda in Cherry-dress School” fra Travel & So Heavenly Collection 2008, farvelagt med H2O twinkling. Jeg har brug mine nye retro blomster punch, gran punch og oval scallup punch. De brune blomster er fra Fakta.
El aflæsningsbogen er lavet med rester fra Riddersholm DESIGN. Stemplet er et aftryk jeg engang har fået, det er farvelagt med H2O twinkling. Bogstaverne er QK Aquarius, det hele er sværtet med ”walnut stain”.
Til sidst har jeg også lavet en huske blok, med papir jeg engang har købt i USA. Bogstaverne er QK Aquarius og blomsterne har jeg købt gennem Scrapsisters.dk, Rhinstenene er fra Prickiform.se også har jeg brug min gran punch.

Det var en ordentlig smøre, og der kommer mere her en af de nærmeste dage. Jeg har nemlig fået lavet flere ting.

Tak fordi I kigger med
Kom gerne med en komentar - det varmer
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: