fredag, juni 04, 2010

Fødselsdags kort...

Her blev det til et enkelt fødselsdagskort i andledningen af at Nevøen har fødselsdag, liftet fra SkogsTokiga. Jeg skal huske at komme igang noget før.... Sidder altid i sidste øjeblik. Ved ikke om I kender det.
Kortet er Bazzil "Bling Dimond", det andet papir er fra USA, en blok jeg købte da jeg var derover i 2006 og der har jeg sat 2 eyelets i. Stemplet er fra Skogstokiga, farvelagt med H2O twinkling. Den runde tillykke er lavet i Word og stanset ud med 1¾" rund punch og i midten er bling jeg fik på SAM i goodie bag'en. Pilen er et chipboard, der ikke havde rigtig farve, så jeg sleb det med sandpapir og sværtede med "walnut stain". Tilsidst fik den lidt Glossy Accents fra Ranger (også fra Goodie bag'en), det giver en god effect.

Fortsat god dag
Kram Heidi

Ingen kommentarer: