fredag, maj 28, 2010

Barnedåbskort...

Min venindens søn skal døbes i morgen og han skal have en lille ting fra os. Så jeg havde en anledning til at lave et kort til ham.

Jeg har brugt stempel fra SkogsTokiga, som er farvelagt med Twinkling H2O farver. Det er Bazzil blue karton til kortet og papirrester fra skuffen til alt det andet. De to øverste papir er stanset med Spellbinders labels one og den øverste hvide er også embosset og sværtet med ”stormy sky”. Tillykke skiltet er lavet i Word, printet og punched med en rund 1 ¾”. Ud over det, har jeg brugt knapper med hvid Scrappers floss, blomster fra Føtex, brads og bling.

Jeg synes også lige I skal se sølvbryllupsskiltet sat op i en stor krukke. Sølvbryllupsparret blev meget glade, selvom de ikke ville have noget storhaj.
Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

Ingen kommentarer: