tirsdag, marts 23, 2010

Værtindegave...

Det er godt nok ved at være længe siden jeg har lagt noget på bloggen. Det er ikke fordi jeg ikke har lavet lidt. Men har bare ikke fået lagt billederne ind.
For noget tid siden skulle vi en tur hjem til min svigerinde og jeg prøvede for første gang, at lave værtindegave selv. Her er resultatet.
Collage lavet i Picasa med billeder lidt tættere på.
Det blev til et lys med mavebælte og en æske der er Skåret på Silhouetten. Begge er pyntet med sommerfugle lavet med Martha Stewarts nye summerfugle punch og blomster købt gennem scrapsisters (EN HEL dejlig pose fuld - den bliver flittigt brugt.) Blonden er en klister blonde fra Netto og blomsterbæltet er også skåret på Silhouetten (godt køb).

Fortsat god aften
Hilsen Heidi

2 kommentarer:

rhh sagde ...

hej Heidi, det er en rigtig sød værtindegave du har lavet, kan godt lide at du har lavet sommerfuglene i sort så de bryder lidt med det "pussenusset"-lyserøde (som også er flot)

Sivsko sagde ...

Jeg takker mange gange